Stěhování kanceláří a firem

Objednání
Na základě vaší objednávky se do vaší firmy dostaví náš technik, se kterým projednáte vše potřebné. Ten se seznámí s celou situací a navrhne časový průběh a celý stěhovací proces od zabalení, naložení, přepravu, vyložení, vybalení a umístění nábytku či zařízení na určené místo. Před začátkem stěhování kanceláří je sepsán přesný počet předmětů a jejich stav. Celému průběhu stěhování je pak náš technik přítomen, dohlíží na správnost všech postupů a řídí stěhovací tým. Během stěhování se na něj můžete obracet se svými dotazy i připomínkami.

Časový průběh
Při stěhování kanceláří firem hraje velice důležitou roli čas. Proto se snažíme vše zorganizovat tak, aby činnost firmy byla stěhováním omezena v co nejmenší míře. Podle velikosti firmy a rozsahu stěhovaného zařízení se odvíjí i časová potřeba, která může činit několik hodin, ale i několik dnů. Proto je ideálním řešením přestěhovat firmu o víkendu nebo v nočních hodinách, aby pracovní proces mohl nerušeně pokračovat.

Obalový materiál
Abychom zabránili vzniku jakýchkoliv škod na vybavení vaší firmy, nejprve vše pečlivě zabalíme do velice kvalitních obalových materiálů. Používáme k tomu stretch fólie, bublinkové fólie, tří a pětivrstvé kartonové krabice s držadly, kartony a dřevěné přepravní boxy, které dokážeme vyrobit na míru danému předmětu. Těžké předměty, jako jsou například tiskárny, počítače, scannery, plotery apd. nejprve odpojíme, poté demontujeme vše potřebné. Případně namontujeme přepravní oka a pomocí tzv. saní a popruhů pak vše naložíme na stěhovací vozidlo, vyložíme na novém místě a nastěhujeme podle vašich pokynů.

Závěr stěhování kanceláře nebo firmy
Po ukončení celého stěhovacího procesu projdete s naším technikem jak původní tak nové místo firmy. Náš technik je zodpovědný za celý průběh stěhování a ví, co a kde se nachází. Bude vás informovat o případných změnách v rozmístění nábytku a techniky. Vše se na závěr potvrdí podpisem předávacího protokolu.